Ōku Whainga 2018

My Goals 2018


Conference 2 Goals


Learning Goals

  
Self Assessment        


Teacher Evaluation                                    
        Make good choices when working in groups.
Yes

Not Yet

Kitokorako is very capable of making good choices for his own learning. He needs some reminders and support to keep making good choices.                                     
Speak Te Reo Māori when I am in Te Huringa.

 Yes

Not Yet
E ngana tonu ana a Kitokoraka ki tēnei o ngā whainga. Ko tāku noa, me whakatauiratia i ngā āhuatanga tika o te tamaiti rūmaki kātahi, me whakatairangatia hoki i tō mana Māori motuhake.
Take on a leadership role in our kura.

 Yes

Not Yet 
Kua tutuki tēnei whainga i runga i to rirohanga i te tūranga kaiārahi, me tō tūranga hei kaitātaki mo te rōpū haka. Ko tāu ināianei, me pupuru i ēnei tūranga mā te ūpoko pakaru, me te ngākau mahaki. Me uūū tonu koe ki te huarahi tika, kia mana ai to tūranga kaiārahi.
Complete all of my mahi to the best of my ability & to a high standard.
 Yes

Not Yet


Kia kaha tonu koe e tama. He mōhio nōu me pēhea hoki te mahi tika. Me kounga te katoa o ngā mahi, kia rangatira ō mahi katoa. 


Parents Comment:

0 comments: